- blacklight כתב:
- דניאל לאחר הניסיון אתמול גילינו שלעשות הרצאות ארוכות זה לא טוב כי הילדים מאבדים אותך לכן אליי הגיעו רעיונות לאחר מכן
א. אפשר לחלק את ההרצאות ככה או ש כל שבוע קצת או ש תעשה כך תתחיל להרצות רבע שעה 20 דקות ואז תתן לילדים מנוחה של חצי שעה לנוח לשחק קצת (הרי למה הם באו) ואז עוד רבע שעה 20 דקות וכך הלאה כי אם לא הילדים מאבדים אותך
ב. הרצאה תעשה פעם בשבועיים בשבוע השני תראה סרטון קצר של 10 דקות רבע שעה (הפעם לא יותר) אם הסרטון ארוך יותר המקסימום לדעתי חצי שעה אז תעשה כמו שאמרתי ב "א" תתן לידים מנוחה קצת לשחק ואם אין סרטון אז לא יהיה כלום זה לא משנה אתה צריך להגיע לעניין שר וקולע בהרצאות זה חשוב כי אז הם מאבדים אותך ואני אומר לך ככה זה כמו בית ספר גם אם זה המקצוע האהוב עלייך בסוף אתה תאבד את המורה לכן דניאל אלה דעותי
והכי חשוב שמתי לב שאתה לוחץ על ילדים להקשיב הדרך הכי טובה זה גם להדגים בתוך משחק ולא על הלוח זה רעיון מצוין נגיד נתי היה שם אתמול יכולת לתת לו דק ולהמחיש את ההסברה לא בעזרת לוח בעזרת משחק ממש ואז זה גם יהיה לך יותר מהר להסביר
א. לא מכריח שחקנים להשתתף בהרצאות ולהקשיב. מדובר כולה על חצי שעה 40 דקות של הסבר על חוקי מג׳יק
ב. היו ים דוגמאות, דוג׳ במשחק על שולחן זה בעייתי מול קהל של 10-15 איש אפילו בחדר הגדול (לא כל כך פרקטי,אפילו אם היה מתבצע באופן מסודר ושקט)
ג. לאחר בירור חלק ניכר מהשחקנים הקשיבו ולמדו (זאת המטרה בסופו של דבר)
ד. ללמד מג׳יק כל פעם עשרים דקות זה כמו ללמד מישהו לכתוב, אות אחת כל שבוע. לא מספיק אפקטיבי. חלק גדול מהשחקנים הקשיבו הפנימו והבינו. חלק כבר יישמו את זה באותו מפגש
ה. דרשתי שקט כי מן הסתם אם אני משקיע מזמני ומסביר אצפה לתשומת לב ולא להפרעות. כמו שאמרתי מספר פעמים בעבר, לא מכריח אף אחד להקשיב. זה עבורכם
ו. השחקנים שלא הקשיבו אלו אותם שחקנים שלא מסוגלים להקשיב להסבר של 2 דקות כשהם שואלים אותי שאלה... למזלי אני חברמן אז לא לקחתי את ההפרעות/חוסר הקשה בצורה אישית מדי (למרות שזה זלזול ישיר)